10 comments
  1. Alina lui Brumarel15 iulie 2012, 12:02

    sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu trebuie sa dau o fuga sa imi recumpar baza de machiaj. Niciodata nu am cumparat-o la un pret atat de mic, costa 47 de lei de obicei. Imi place tare mult, nu vei regreta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Manases Andrea16 iulie 2012, 13:14

    Intodeauna intram la Sephora ca sa incerc parfumurile, la cosmetice nu mergeam ca mi se pareau cam scumpe. Dar cum spui sunt reduceri...voi face si eu o vizita, mersi de pont!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pretul intreg ma oprea si pe mine. De abia astept sa o incerc:D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da da :x asa am zis si eu. Cred ca o sa-mi mai iau una de rezerva :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Vad ca a avut mare succes primer-ul la reduceri!:)) Eu inca nu l-am incercat, ce lenesa sunt!:))


    Tare am vrut si eu oja aia, dar nu am mai gasit-o!:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am vazut ca mai e o oja de la ei si n-am gasit-o nici eu..Trebuie o tura inapoi la ei:D.

    RăspundețiȘtergere