10 comments
  1. Am vazut produsul pe standurile essence, dar mi-am propus sa citesc pareri depre ea inainte sa o cumpar. Ma bucur ca functioneaza asa de bine...astfel am unda verde la cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne spui cum ti se pare daca il cumperi:D. Sunt sigura ca o sa-ti placa:D>

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am pleoapele uleioase, si da, cu primer rezista si la mine toata ziua. Sincera sa fiu, fara primer nu am incercat, stiu ca la mine nu rezista nimic fara primer. Am argintiul, si as mai vrea si un taupe, dar nu stiu daca este.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte dragut, mai ales ca nuanta pe pleoapa mobila :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu nici eu daca exista taupe, din ce am vazut pe net sunt doar 6 nuante si niciuna nu semana cu taupe. Dar poate aduc curand:D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Il stiu, l-am vazut la o prietena si mi-a placut foarte mult, doar ca intre timp am uitat de el :D Shame on me...trebuie sa recuperez si sa il caut in magazin :D Great review!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mult nuanta si-mi plac produsele Essence :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi plac foarte mult:D cred ca se si vede:)).

    RăspundețiȘtergere