10 comments
  1. super oja <3. eu acum sunt data tot cu una de la Farmasi,un visiniu inchis :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Uu si mie imi plac ojele visiniu inchis:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am varianta pe indigo și îmi place la nebunie ,acum ca am văzut-o si pe negru trebuie sa mi-o iau și eu :)))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Pe indigo nu am vazut-o, dar cred ca e la fel de frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata,mi-am luat-o si eu :))),am atașat si o imagine cu cea albastru-indigo.

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce draguta ai fost :*:)). Acum trebuie sa mi-o iau si eu..of of:)).

    RăspundețiȘtergere
  7. este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. o am si eu , dar e asa lichida saraca .. nici dupa 2 straturi nu arata asa ca a ta :( sau nu o fi aceeasi ?



    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. :-?? Nu stiu ce sa zic, poate ai nimerit un lot mai putin ok..

    RăspundețiȘtergere