Hello ♥
Printre picaturi, examene si altele, astazi va
prezint ce filme m-au surprins placut in ultime vreme. La cinema n-am mai mers
de cateva luni, partial din lipsa de timp, partial din lipsa de interest. In
ultima perioada filmele sunt din ce in ce mai proaste si prefer sa-mi ocup
timpul altfel. Cu toate astea, au fost cateva care mi-au placut:
- Django Unchained - coloana sonora e superba ♥, iar filmul
foarte foarte bun! Merita cu siguranta sa0l vedeti.
- Identity Thief - comedioara ok, actorii buni, dar
nu mi s-a parut cine stie ce. A avut partile sale amuzante, dar nu sa ma faca
sa cad de pe scaun de ras..
- Beautiful Creatures - Emmy Rossum e una din actritele
mele preferate (de cand a jucat in Fantoma de la Opera :D - stiti ca sunt
obsedata de povestea aia), iar in film a fost superba. Povestea e si ea una
draguta, o adaptare dupa romanul Kami
Garcia şi Margaret Stohl, Cronicile Casterilor: A 16-a Lună. Cei doi
protagonisti sunt Ethan (muritor) si Lena (caster). Cei doi se indragostesc,
desi nu ar trebui si trec prin destul de multe. Daca sunteti fan witches &
co, vi-l recomand.
- Safe Haven - un film a la Nicholas Sparks, adica iubire,
putina drama, actori superbi, peisaje minunate si o poveste frumoasa. E genul
de film la care stai cuibarit cu un ceai cald si prajituri :D.
- The Host - super tare! SF, viitor: " Este o poveste de dragoste
incredibilă ce depăseste graniţele imaginaţiei omeneşti. Într-un viitor extrem
de sumbru, Pământul este ocupat de o specie de extratereştri paraziţi, care
pune stăpanire pe corpul uman, inhibând toate emoţiile, personalitatea şi conştiinţa
victimei sale." ♥ Genial, mie mi-a placut mult si vreau sa iau si
cartea.
- Parental Guidance - alta comedie, cu actori pe
care ii recunosc :)). Mi-a placut, e numai buna de vizionat intr-o zi ploioasa
sau cand nu aveti chef de altceva.
- Anna Karenina versiunea 2012 - am asteptat cu sufletul la gura
filmul asta si dupa ce l-am vazut am ramas cu o impresie...*insert straight
face here*. A fost destul de ciudat. De acord, decorurile si costumele au fost
senzationale, actorii buni, dar modul in care a fost facut a fost ciudat rau de
tot..
In materie de seriale, am inceput sa ma uit la Suits ( pe care
l-am si terminat de altfel :)), astept sezonul 3 in iulie), White Collar (Matt
Bomer is just dreamy :x) si Suburgatory. In curand o sa reinceapa Pretty Little
Liars si True Blood ♥♥.
Carti, dragele mele carti: In sfarsit am terminat
si eu Marele Gatsby, dupa 1 an :)). Am facut-o pentru ca vreau sa vad filmul,
dar astept sa apara pe torrente pentru ca nu-mi plac filmele 3D.
Inainte de asta am terminat trilogia 50 Shades
cam intr-o saptamana daca pun cap la cap zilele (pana am comandat, pana am
primit hehe..). Iubesc aceste carti si nu-mi vine sa cred ca am asteptat atata
timp sa le cumpar. In unele pasaje ma regasesc 100%, iar povestea e foarte
frumoasa. Da, are si parti mai.. explicite, dar totul e un mecanism de aparare,
trebuie citit tot pentru a-ti dea seama cate durere de fapt se ascunde in
spatele acelei masti..
Cam asta am facut in ultimele saptamani, in afara de renovare, curat si rupt unghii :)). Eu mai am cateva examene, practica si sper un job de vara. Daca ati terminat examenele, sper sa va bucurati de vacanta! Daca nu, se va termina in curand. Iar, daca aveti bac-ul, capul sus, invatati si va fi bine! Succes :*
Am vazut si eu "beautiful creatures" saptamana trecuta...a fost cute :D
RăspundețiȘtergere:D Glad you liked it.
RăspundețiȘtergere