4 comments
  1. Multumesc, ma bucur ca iti place :D. Da, dureaza destul de mult, de aia nici nu mi-l fac prea des. Prefer sa-l impletesc in 2-3 cozi, dorm cu ele si a doua zi am niste valuri foarte frumoase :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super. Am primit si eu unul aproape la fel dar din pacate eu am parul prea scurt pentru el pentru ca nu imi ies buclele. Il pastrez pana la anul cand imi creste parul suficient :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai putea sa-ti faci niste suvite in fata, doar de dragul lor asa :D. Sa vezi cum iti sta :D>

    RăspundețiȘtergere
  4. Yarinayarina Yarina27 februarie 2014 la 19:42

    Imi place rezultatul obtinut!!!
    Ai un par superb,iar eu stiu cel mai bine cat dureaza sa ne facem bucle pe un par lung:D (la mine dureaza aproape o ora sa imi fac bucle)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere