13 comments
  1. mai era o nuanta de roz natural,dar eu tot rosu am luat. ma bucur ca iti place,iti vine minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult finishul velvety :D o sa il incerc si pe acesta

    http://chose-to-shine.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Stella :*. Stiu nuanta, m-am invartit vreo 10 minute pe acolo nestiind ce sa fac..cred ca trec pe acolo iar pt ca ma tot gandesc la ea :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Folosesc si eu acest produs intr-o nuanta roz si sunt foarte multumita de ea!

    RăspundețiȘtergere
  5. SI eu vreau o nuanta roz :D. Ma bucur ca iti plac si tie :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. UUUU! Chiar imi place. Imi place, zici ca-i chiar din catifea. Ti se potriveste culoarea!

    RăspundețiȘtergere
  7. :D Multumesc, ma bucur ca-ti place :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am tot fugit de glossurile essence,tocmai din cauza a ceea ce spuneai mai sus,ba prea lichide,ba prea lipicioase,dar astuia ii voi da o sansa.Ma bucur ca am dat de review-ul asta,pentru ca imi plac mult produsele essence.

    RăspundețiȘtergere
  9. Are o culoare tare frumusica si ce bine iti sta cu ea Pup!

    RăspundețiȘtergere