12 comments
  1. Eu ador oja Circus Confetti, poate transforma orice nuanta de oja intr-o vedeta. Foarte frumoasa combinatia ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult oja roz. Este foarte potrivita pentru primavara. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa e :D. ma bucur ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. plioti nicoletta manuela24 martie 2014 la 09:44

    foarte frumos, dar la mine nu tine deloc Essence!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dor mi s-a facut de Circus Confetti. Am avut si eu sclipicelul asta tare fain acum multa vreme si intr-un final s-a uscat. Dar nici nu prea mai era mult produs in sticluta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca-ti place :). Imi pare rau sa aud ca nu iti rezista :( Ai incercat cu baza si top coat?

    RăspundețiȘtergere
  7. Daa, acum imi amintesc ca l-am vazut si la tine :D. Eu de cand l-am luat numai cu el ma dau :D>

    RăspundețiȘtergere