6 comments
  1. Sa le porti cu drag!
    Imi place puloverul de la Zara. Ia sa ma uit si eu de e!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte mult imi place topul de la Zara si steul de pje Ciate, wow arata exceptional. Abia astept sa iti vad manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Andreea! In ultimul timp mi s-au rupt groaznic unghiutele, dar sper sa le fac saptaman asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porți iubita! Vreau și eu sa pun mana pe un lipstain de la Sephora :D Dacă ai vreodată ocazia, încearcă blugii de la topshop. Eu am trei perechi și mi se par cei mai smecheri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nuantele de mai sus sunt singurele care merita dupa parerea mea :D. Restul au sidef meh..Sper sa am ocazia si eu, sunt multe lucruri pe care vreau sa le incerc de la ei :)

    RăspundețiȘtergere