2 comments
  1. Super produse. I agree with you, nici eu nu prea mai vad rostul tonerului. Produse Dove pentru par nu am mai folosit de mult, chiar imi e dor. Produse Paula's choice sunt preferatele mele pentru ten si abia astept sa ajung in Dm sa-mi cumpar produse Balea pentru ten. Mi-am cumparat uleiul pentru curatare, sper sa fie ok. Astept cu drag partea a 2-a, presimt ca va fi preferata mea. Imi plac mult postarile de genul. Daca aceste produse au ajuns la aceasta categorie, cu siguranta sunt de luat in calcul pentru viitoare achizitii. Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau uleiul, trebuie sa ajung zilele astea pentru ca mi se termina laptele demachiant si spuma (mai am putiiin de tot pe fundul sticlei). Cred ca o sa-mi fie un pic teama sa-l aplic, dar trec eu peste :D. Sa stii ca sunt super, ieftine, bune, ingrediente safe. La produse de genul chiar nu as da banii pe unele mai scumpe avand in vedere ca trec prin n sticle (mai ales la sampon si gel de dus :)) ). Singurele in care investesc sunt cele de ingrijirea fetei - acolo nu fac rabat.

    Maine pun si partea a doua - trebuie sa revizuiesc textul scris acum o luna :)) O zi frumoasa si tie, Alina! :*

    RăspundețiȘtergere