4 comments
  1. Pe acesta mi-l doresc si eu enorm, prin martie estimez ca termin ce am si-l comand. L-am ales pentru ca are o concentratie maricica de Niamicide, un cell communicating foarte bun. Sunt convinsa ca va face bine pielii! :)
    Sa te bucuri de el in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Georgiana:*. Si eu vreau sa mai incerc produse de la PC, eventual un toner. Trebuie sa-i trimit un mail Corinei mai inainte pt a fi sigura:D.

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am avut si eu si mi-a placut dar nu extraordinar, cred ca din cauza siliconilor, prefer textura de crema sau lotiune. Acum am Clear Skin Hydrator si imi place si mai putin, tot din cauza siliconilor. Insa in cazul ambelor produse am fost extrem de multumita de efecte, pielea e hidratata, arata bine, nu mi-au provocat cosuri sau alte neplaceri. Eu iti recomand si toerul din aceeasi gama, mie imi place mult, si eventual un exfoliant potrivit tenului tau, mie cel putin BHA-ul mi-a schimbat tenul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru recomandari. Vad ca nu am probleme cu siliconii. Vreau sa incerc si un toner, dar mai astept putin pentru ca de abia am inceput sa fe folosesc si pana nu vad rezultate din ce in ce mai bune, n-as vrea sa mai cumpar. Am AHA 8% si e foarte bun; probabil voi incerca si BHA daca va fi cazul:D.

    RăspundețiȘtergere